Süper Lig’de 6 maçtır kazanamayan Göztepe, evinde MKE Ankaragücü’nü 3-1 yendi. 2 gol atan Senegalli Cherif Ndiaye maçın yıldızı oldu.
Gürsel Aksel Stadı’nda oynanan mücadeleye Göztepe golle başladı. 10. dakikada Ndiaye ağları sarstı ve takımını öne geçirdi.
Ankaragücü 29. dakikada Endri Çekici’nin ayağından gol kaçırdı. Sonrasında hakimiyetini sürdürmeyi başaran Göztepe ise son dakikada golü yese de sahadan 3-1 galip ayrıldı.
KAYNAK:TRT SPOR
Son Güncelleme: 22 Kasım 2020 | Etiketler: evinde MKE Ankaragücü'nü 3-1 yendi, FUTBOL, Göztepe, MKE Ankaragücü, nü 3-1 yendi, SPOR
В Калининграде «Единая Россия» проводит тренировки по единоборствам для старшего поколения
Birleşik Rusya Kadın Hareketi’nin girişimiyle Çuvaşistan’da Kırsal Kadınlar Günü kurulmuştur
Birleşik Rusya, Kazan’da bir çalışma gençlik forumu düzenledi
По инициативе «Единой России» в Ульяновске провели квиз по истории Олимпийского спорта
«Единая Россия» провела семейные праздники в муниципалитетах ХМАО
Ulyanovsk’taki Birleşik Rusya üyeleri, bir çocuk kampındaki eğlence koşullarını inceledi