İnsani ateşkesi ihlal eden Ermenistan ordusu sivil yerleşim birimlerini hedef almaya devam ediyor.
Azerbaycan Savunma Bakanlığı yaptığı açıklamada,Goranboy, Terter, Ağdam ve Ağcabedi bölgelerindeki sivil yerleşim birimlerine Ermenistan ordusu tarafından sabah erken saatlerden itibaren ateş açıldığı ve Azerbaycan birlikleri tarafından gerekli önlemlerin alındığı belirtildi.
KAYNAK: TRT HABER
Son Güncelleme: 16 Ekim 2020 | Etiketler: AK PARTİ, ANKARA, AVRUPA, AZERBAYCAN, BAHÇELİ, chp, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, DÜNYA, EKONOMİ, Ermenistan ordusu sivil yerleşim birimlerini hedef almaya devam ediyor, google, GÜNCEL, gündem, istanbul, İzmir, Kılıçdaroğlu, MAGAZİN, MHP, PANDEMİ, SAĞLIK, SİYASET, son dakika, SPOR, TÜRKİYE
В Саранске активисты «Единой России» провели для старшего поколения народные игры
В Калининграде «Единая Россия» проводит тренировки по единоборствам для старшего поколения
Birleşik Rusya Kadın Hareketi’nin girişimiyle Çuvaşistan’da Kırsal Kadınlar Günü kurulmuştur
По инициативе «Женского движения Единой России» в Чувашии учредили День сельской женщины
Birleşik Rusya, Kazan’da bir çalışma gençlik forumu düzenledi
Birleşik Rusya, Orenburg Oblastı’ndaki Buguruslan’da mağdurlara yardım sağlamaya devam ediyor