BİRECİK ŞUSKİ ŞUBE MÜDÜRÜ MAHMUT ÇETİN`DEN RAMAZAN BAYRAMI MESAJI
Birecik Şuski Şube Müdürü Mahmut Çetin, Ramazan Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
Birecik Şuski Şube Müdürü Mahmut Çetin, mesajında şu ifadelere yer verdi;

“Ramazan-ı şerif ile birlikte doyasıya yaşadığımız rahmet, mağfiret ve bereket ikliminin ardından bir Ramazan Bayramı’na daha ulaşmanın mutluluğu ve heyecanı içerisindeyiz.
Huzuru, güveni, dostluğu, paylaşmayı ve dayanışmayı ziyadesiyle hissettiğimiz bayramlar, insanî değerleri, sevgi ve saygıyı üst seviyede idrak ettiğimiz özel zamanlardır.
Bu duygularla, Ramazan Bayramı’nın ülkemiz ve İslam âlemi başta olmak üzere tüm insanlığa barış, huzur, sağlık ve mutluluklar getirmesini diliyor; Tüm Birecikli hemşerilerimin ve aziz milletimizin Ramazan Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyorum.”
ABDULLAH YİĞİT –ANKARA
Son Güncelleme: 09 Nisan 2024 | Etiketler: başkan çetin, başkan Mahmut çetin, BİRECİK, BİRECİK İLÇESİ, Birecik Şuski Şube, Birecik Şuski Şube Müdürü Mahmut Çetin, BİRECİK ŞUSKİ ŞUBE MÜDÜRÜ MAHMUT ÇETİN`DEN RAMAZAN BAYRAMI MESAJI, BİRECİKTE, Mahmut Çetin, RAMAZAN BAYRAMI, RAMAZAN BAYRAMI MESAJI, ŞUBE, ŞUŞKİ
MANGAL HOUSE GÖRKEMLİ BİR TÖRENLE BİRECİK’TE HİZMETE AÇILDI
İBRAHİM İPEK: PETROL KRİZİNİN ENFLASYON VE FAİZ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Halil Karakeçili: Kadim Kültürümüzü Yaşatmaya Devam Ediyoruz
Bekir Ayaz Güneşin Çocukları
BAŞKAN MEHMET NURİ SAMANCI `DAN AĞRI VALİSİ ÖNDER BOZKURT `A ZİYARET
Çapan Ailesinden, Gazi Kars’a Bir Vefa Portresi HOTEL 1924