ABDULLAH YİĞİT-ŞANLIURFA
Birecik Kamyoncular ve Minibüsçüler Odası Başkanı Mehmet Begit, Kurban Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
Begit, mesajında şu ifadelere yer verdi;
“Birlik, beraberlik, kardeşlik ve dostluk duygularının en üst düzeyde yaşandığı, karşılıklı saygı, sevgi ve hoşgörünün kuvvetlendiği, dargınlıkların unutulduğu bir Mübarek Kurban Bayramına daha erişmenin mutluluğunu yaşıyoruz.
Kültürümüzde ve inancımızda önemli bir yeri bulunan bayramlar, toplumsal huzur ve barışın sağlanmasında, milli ve manevi duygularımızın canlı tutulmasında, millet olma bilincinin ve birlikte yaşama iradesinin güç kazandığı anlamlı günlerdir.
Bu vesileyle; Kurban Bayramı’nın milletimize, ülkemize, İslam âlemine ve tüm insanlığa huzur getirmesini temenni ediyor, Kurban Bayramını en iyi dileklerimle kutluyor, sağlık, huzur ve mutluluk içerisinde bir bayram geçirilmesini diliyorum.”
Son Güncelleme: 31 Temmuz 2020 | Etiketler: `TEN, BAŞKAN, BAŞKAN MEHMET BEGİT, bayram, BİRECİK, BİRECİK BİRLİK, Birecik Kamyoncular ve Minibüsçüler Odası Başkanı Mehmet Begit, DÜNYA, FIRAT, HABER, KURBAN BAYRAMI, MEHMET BEĞİT, MESAJ, mesajı, son dakika
Birleşik Rusya Kadın Hareketi’nin girişimiyle Çuvaşistan’da Kırsal Kadınlar Günü kurulmuştur
Kaliningrad’da Birleşik Rusya, yaşlı nesil için dövüş sanatları eğitimi düzenliyor
Birleşik Rusya, Kazan’da bir çalışma gençlik forumu düzenledi
«Единая Россия» провела в Казани форум рабочей молодежи
Birleşik Rusya’nın girişimiyle Ulyanovsk’ta Olimpiyat sporunun tarihi üzerine bir bilgi yarışması düzenlendi
По инициативе «Единой России» в Ульяновске провели квиз по истории Олимпийского спорта