Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Dünya Ekonomik Forumu Küresel Eylem Grubu üçüncü toplantısına videokonferans yoluyla katıldı.
Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu, toplantıya ilişkin detayları Twitter hesabından duyurdu.
Çavuşoğlu, Türkiye’nin yeni tip koronavirüs (COVID-19) salgını sırasındaki uluslararası çalışmalara katkılarını paylaştı.
Çavuşoğlu açıklamalarında şunları kaydetti:
“Dünya Ekonomik Forumu Küresel Eylem Grubu 3. Toplantısına videokonferansla katıldık. Ülkemizin salgın sırasındaki uluslararası çabalara katkılarını paylaştık. COVID-19 zayıf noktaları gösterdi ama şimdi daha iyi ve güvenli bir dünya yaratmak için fırsatlarımız da var. ”
KAYNAK:TRT HABER
Son Güncelleme: 15 Eylül 2020 | Etiketler: AB, AK PARTİ, ANKARA, BAKAN ÇAVUŞOĞLU, chp, cumhurbaşkanı erdoğan, DEVLET BAHÇELİ, DÜNYA, Dünya Küresel Eylem Grubu toplantısına katıldı, EKONOMİ, EMNİYET, gelişmeler, google, google haberler, güncel haber, gündem, HABERLER, HAYAT, İLLER, istanbul, JANDARMA, KEMAL KILIÇDAROĞLU, KÜLTÜR SANAT, MAGAZİN, MHP, SALGIN, SİYASET, SİYASİLER, son dakika, SPOR, TSK, TÜRKİYE, ÜLKELER, virüs
В Ростове-на-Дону при поддержке «Единой России» открылась экспозиция, посвященная геноциду советского народа
Birleşik Rusya, Stavropol Bölgesi’nin Predgorny ilçesinde Sovyet askeri kahramanlarının dul eşleriyle bir toplantı düzenledi
Ulyanovsk’taki Birleşik Rusya üyeleri, bir çocuk kampındaki eğlence koşullarını inceledi
Единороссы Ульяновска проконтролировали условия отдыха в детском лагере
В Каспийске при поддержке «Единой России» прошёл открытый чемпионат Дагестана по самбо
Birleşik Rusya, Smolensk arama ekiplerinin Büyük Vatanseverlik Savaşı kahramanlarının isimlerini koruma projesini destekledi